expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

Kas yra pirmoji iniciacija ir kas antroji?

http://gosai.com/sites/gosai/files/imagecache
/lightbox/images/10/05/srila-prabhupada-083.JPG
Prabhupāda: Atsidavęs, jei jis dirba kaip śūdra, jis nėra nei šūdra, nei  brāhmanas. Jis jau yra dvasinėje platformoje. Bet viso to valdymui, mes turime tai daryti. Jei kas gali atlikti šūdros darbą gerai - leiskime jam tuo užsiimti. Kodėl jis turėtų imituoti?
Mahāmsa: Ar jis gali gauti antrą iniciaciją?
Prabhupāda: Jis viską gaus.
Mahāmsa: Gaus?
Prabhupāda: Taip. Antra iniciacija reiškia pripažintas: "Dabar jis tapo pilnateisiu Vaišnavu." Visai kaip mokytojas moko atsidavusį, "Dabar tu perduok šią žinią tokiu būdu, tokiu būdu." Bet tai nereiškia, kad jis tapo tarnu.
Pañcadravida: O kas jeigu žmogus, dirbantis kaip śūdra sako: "Aš galiu padaryti tiek daug. Aš galiu...,"
Prabhupāda: Pirmiausia, pasistenk suprasti. Atsidavęs nėra nei brāhmanas, nei šūdra. Jis gali elgtis kaip šūdra, bet jis nėra šūdra. Jis gali elgtis kaip brāhmanas, bet jis nėra brāhmanas. Jis yra Vaišnavas. Visai kaip gopės. Gopės yra kaimo piemenaitės. Jos, pagal  socialinę padėtį, nėra aukštos klasės. Jos nepriklauso brāhmano klasei. Bet jų garbinimas, garbinimo būdas, yra aukščiausias. Ramyā kācid upāsanā vrajavadhū-vargena. Jos buvo kaimo mergaitės, ir praktiškai jos nebuvo gero būdo. Vidurį nakties jos keliauja pas Krišną. Bet kodėl jos laikomos aukščiausiomis Krišnos atsidavusiomis? Todėl, kad jų meilė yra aukštos klasės. Tai yra išbandymas, kiek išmokai mylėti Krišną. Štai ko reikia. Galima atrodyti kaip brāhmanas, śūdra ar vaiśijas. Jokio skirtumo. Jokio skirtumo. Vienintelis dalykas yra matyti: sa vai pumsām paro dharmo yato bhaktir adho... (S.B.1:2:6). Aiye. Hare Kṛṣṇa. Jaya. Štai ko reikia.
(Rytinis pasivaikščiojimas-Hyderabadas)

Kalbant apie tavo klausimus, antra iniciacija yra tikroji iniciacija. Pirmoji iniciacija yra parengtinė, skirta tiesiog pasiruošimui, visai kaip pradinis ir vidurinis išsilavinimas. Pirma iniciacija suteikia jam galimybę tapti tyru, ir kada jis ištikrųjų tampa tyru, tada jis pripažįstamas kaip brahmanas ir tai reiškia tikrąją iniciaciją. Amžinas ryšys tarp mokinio ir mokytojo užsimezga nuo pirmos dienos, kai mokinys išgirsta mokytoją. Visai kaip mano dvasinis mokytojas. 1922 metais jis mūsų pirmame susitikime pasakė, jūs esate išsilavinę berniukai, kodėl jums nepamokslavus šio kulto. Tai buvo pradžia, dabar tai tampa faktu. Todėl santykiai prasideda nuo tos dienos.
(Ištrauka iš Jaduranio laiško - Naujasis Vrndabanas)

Originalus tekstas:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą